مراکز خرید کیش
نوشته شده توسط : المیرا

بازار مریم کیش

بازار مریم کیش

بازار مریم کیش در سال 1369 در زميني به مساحت 5.700 مترمربع در 1 طبقه در نوار سياحتي جزیره كيش بنا شده است و با طراحی منحصر به فرد خود در واقع تنها بازار سر باز با ساختاره چوبی جزیره کیش است . فضای دلنشین بازار،معماری متفاوت ،نورپردازیها ،گل کاریها و قیمت نسبتاً ارزان کالاها ، آن را به یکی از بازارهای مورد توجه گردشگران تور کیش تبدیل کرده است. بازار مریم دارای ۵۲ غرفه فعال در زمینه پوشاک، کیف و کفش، بهداشتی و آرایشی، مواد غذایی، خدمات مسافرتی و … می باشد.

در محوطه میانی بازار که فضای سبز قرار دارد نیمکتهایی برای استراحت مشتریان و گردشگران تور کیش قرار داده شده است و کافی شاپ کوچکی هم درست در وسط این بازار قرار دارد.

 

بازار پردیس دو کیش

بازار پردیس دو کیش

بازار پردیس دو کیش یکی از منحصر به فرد ترین و مدرن ترین بازارهای جزیره کیش می باشد که هم از لحاظ موقعیت جغرافیایی و هم از لحاظ زیبایی و معماری و دکوراسیون به کار گرفته شده جزء بازارهای طراز اول جزیره ی کیش محسوب میشود.  این  بازار بین المللی در نوار ساحلي ضلع شرقــــي جزيره كيش قرار دارد و از 4 طبقه تشکیل شده است  این مکان با سه كافي شاپ و يك چايخانه سنتي و يك رستوران با ارائه انواع غذاهاي سرد و گرم آماده پذیرایی از میهمانان تور کیش می باشد.

موقعيت استثنايي و محيط زيباي داخل بازار موجب جذب اكثر نمايندگيهاي معتبــــــــــر خارجي (لوازم خانگي، كفش و پوشاك، عطريات و لوازم آرايشي و بهداشتي و ... ) شده و توجه بسیاری از گردشگران تور کیش را برای خرید و یا بازدید به خود جلب می نماید.  همچنین فضاهاي سبز در اطراف این بازار با انواع گياهان طبيعي پوشش داده شده و نخل هاي زيبا و برافراشته یک محيط دلنشين و جذاب را برای مسافران تور کیش ایجاد کرده است.

بازار پردیس دو کیش

بازار پردیس دو کیش

 

 

مطالب مرتبط :

تور کیش تابستان 95

تور کیش تیر 95

تور کیش مرداد 95

تور کیش شهریور 95

تور کیش ویژه تعطیلات تابستان 95

تور کیش ویژه تعطیلات تیر 95

تور کیش ویژه تعطیلات مرداد 95





:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید کیش,مناسب ترین مراکز کیش,ارزان ترین مراکز خرید کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 127
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 تير 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: